• Str. Dr. Iacob Felix 72
  • Luni-Vineri: 09:00 - 21:00, Sâmbătă 09:00 - 18:00

Politica de livrare

Politica de livrare

Modalitate de livrare

Comenzile livrate la domiciliu sau la adresa menționată în Comandă, folosind serviciul de curierat furnizat de Fan Curier. Exceptie fac voucherele (cardurile cadou), fiind llivrate online prin e-mail. Comenzile de orice tip sunt livrabile doar pe teritoriul Bucurestiului.

Durata livrării

Comenzile plasate vor ajunge la destinatie intr-un interval de 1-3 zile lucrătoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat. În cazul voucherelor online, livrarea se face imediat dupa momentul achitării prin intermediul mail-ului.

Pretul transportului

Pretul* transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Bucureștiului, tariful este standard, de 15 lei (TVA inclus).
  • Pentru comenzi ce depasesc 250 lei transportul este gratuit**.
  • Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 4 lei (TVA inclus).

*  Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.

** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.

Urmarirea livrarii

Dupa ce comanda va fi plasata catre Fan Curier se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale.

Lipsa unor produse din comanda

Exista mai multe motive pentru care pot lipsi unele produse din comanda:

  • Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
  • Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
  • O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
  • Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la thesecretbeautycorner@gmail.com.

Procedura pentru comenzi intarziate

Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.

Plata ramburs

Pentru comenzi, se poate opta pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar se percepe un comision de 4 lei (TVA inclus). Pentru vouchere, singura modalitate de plata disponibila este prin cardul de credit/debit.

Probleme tehnice

În cazul în care plata se efectuează iar voucherul nu este primit pe mail-ul furnizat in comandarea acestuia, va rugam sa ne contactati la adresa thesecretbeautycorner@gmail.com